Akkor most pár szót arról, hogy mit is láthatunk az új külsőn, és mi változott az előző óta. Mint azt már korábban megírtam:
Rihanna több éves szerződést írt alá a Pumával, mely idő alatt ő fogja népszerűsíteni a világmárka szezonális (őszi-téli, tavaszi-nyári), női sportruházati kollekcióit - továbbá kulcsfontosságú szerepet kap a termékek tervezésében is. Az első kampány most ősszel indul, melyekről már meg is kaptuk az első promóciós képeket (ezeket láthatjátok a fejlécen) - habár ezeket a darabokat még nem az énekesnő tervezte.
Nagy változás, hogy mostantól nem táblázatokba foglalva böngészhető a hírfolyam, hanem minden bejegyzés külön elérési címet kap, ami lehetőséget ad a hírek megosztására Facebookon és Twitteren.
Mindent összevetve több, mint egy hétnyi munkával, de a mai nappal befejeztődött az oldal átalakítása. Kisebb változtatások még lehetnek az elkövetkezendő napokban, de nagyrészt elégedett vagyok a lap jelenlegi állapotával. Természetesen a ti véleményetekre is kíváncsi vagyok - írjátok meg bátran, mit gondoltok az oldal új arculatáról.